17.10.2013

Skummeldrikke

Her halloweener jeg meg videre med mine småprosjekter.
I dag har jeg skumlet opp noen juicekartonger som jeg tenker disse partybarna skal få.
Har brukt samme prinsippet her som på lyktene, bortsett fra at jeg pakket kartongene inn i sort papir før jeg surret på bandasjen.
Ellers hadde alt syntes igjennom -og det ville ikke blitt noe fint.
 
På toppen tok jeg sort tape -sånn for enkelhetens skyld og jeg husket faktisk å lage hull der hvor sugerørene skal være :)
 
Jeg gikk tom for bandasje så alle ble ikke ferdige, men dere skjønner tegninga vil jeg tro :)
Jeg har også tenkt å ha en glassbolle med saft på bordet og oppi der skal det ligge et par hender.. Usj og æsj assa, men jeg tror det blir kult hvis det jeg har forsøkt meg på funker.
Jeg har fylt engangshansker, en med bare vann og en med grønn konditorfarge -etter å ha skylt hanskene godt først.
Og nå ligger de i fryseren og venter på den store lille festen :)
Håper det blir ekkelt å se disse ligge å flyte nedi safta.. :)
 
Det var vel alt om halloween for i dag -håper du har fått noen tips som du kan bruke.
*****
For øvrig ser stua ut som jeg er kvalifisert til å være med i programmet "Syke samlere".. Men det er heldigvis ikke tilfelle enda, jeg skal være med på et loppemarked på søndag og da har jeg funnet frem masse greier som jeg skal forsøke å selge der.
Vi skal også ha en cafe der hvor det blir salg av kaffe, kaker, vafler o.l. -inntekten fra cafeen går uavkortet til årets TV-aksjon "Ingen tid å miste"
Dette arrangementet gleder jeg meg stort til å være med på -en hyggelig søndag med mening er det jammen ikke for mange av..
Vil du vite mer om tid og sted klikk her
 
På gjensyn!
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Det kommer til å bli en herlig, skummel fest!!! :) TE

    SvarSlett
    Svar
    1. Har du lyst til å komme? Vi har plass... :o)

      Slett